i have too much time

Most hogy eljött végre a régóta várt nyári szünet, hirtelen annyi idő szakadt a nyakamba, h azt sem tudom mit kezdjek vele. Elment két nap úgy, h konkrétan semmit sem csináltam. Olvastam. Angolul. Töménytelen mennyiségű novellát és fanfictiont. Sok ötletet kaptam az enyémhez, és meglepetten konstatáltam, h magyarul egy nyamvadt darab sincs abban a témában, amiben írok. Így sajna nincs összehasonlítási alapom, vagyis van, de az más nyelven van, bár eléggé durvákat is találhat az ember, és nem is kell nagyon keresgélnie. Nem tudom mi vitte rá eme perverz lelkeket egy ilyen iromány megalkotásához, de lehet, h inkábbb nem is szeretném tudni. :D  Az igazat megvallva, kellemeset csalódtam abban, h mennyire visszafejlődött az angoltudásom. Csak a furább szavakat nem értem, de még azokat is ki lehet vhogy találni, ha van ez embernek egy kis képzelőereje... Az viszont felettébb idegesítő tud lenne, h először angolul jut eszembe az a mondat, amit mondani akarok, de amikor eljutnék oda, h kimondjam, akkor hirtelen szétcsúszik a nyelvtanja és a fele németre vált. Mégis hogy működik az én agyam, mondjátok már el?!

Teljesen elferdítenek ezek a történetek. Mintha egy tök másik világban járnék-kelnék, majd amikor befejezem, hirtelen visszahuppanok a valóságba, és vmi féle várokást érzek. Igen, ma ott leszek, igen, ma történni fog vmi, és elkezdek újra olvasni, aztán este azon tűnődöm, h nem csináltam tulajdonképpen semmit. Írnék is meg nem is, rajzolnék is meg nem is, leülnék a géphez, de ha el is jutok odáig, akkor elszáll az ihlet, és csak ülök, szörfözök össze-vissza, talán Assassin's Creedezek, de ott sem tudok nagyon mit kezdeni magammal. Csak bolyongok föl-le a városokban, és határvidéken. Nincs hangulatom új játékot kezdeni, de mégis újra kéne játszanom a történetet, legalább egy bizonyos pontig, mert most igencsak szükségem lenne az infokra. Gyahh...olyan semmilyen ez a poszt is. Nem húzom tovább. Mindenkinek szép nyári szünetet!