my head is like a prison cell

Ja ne; rég nem jelentkeztem, egy hónapja kb. Szégyellem is, ahogy mindig. Újabb potenciális pasi-jelölt a láthatáron, ezúttal Akaliban, a pultos csávó:D Halál úgy néz ki, mint Bozsek Márk. Aww az a mosoly*--*. Idősebb nálam, sacc/kb 19-20 éves lehet. Az előbb említett tényt a végéhez közelgő nyárral összevetve, attól tartok, h csak szórakozni akar egy hülye kis 17 évessel mint én. Persze Shadow mindenkiben először a rossz szándékot látja, így nem feltétlenül mérv adó a dolog. Bár az a "true-love" mellett szóljon, h amikor rá mosolygok, akkor vagy majdnem elesik, vagy a tálcát ejti el. Természetesen még mindig azzal a problémával küzdök, h nem merek érezni. Vagyis, h pontosabb legyek, szeretnék, csak attól félek h esetleg nem fogok tisztán látni az érzelmektől. Mi van, ha tényleg csak szórakozik? Mi van, ha egyszerűen csak viccesnek találja azt h szédít egy buta fruzskát? F@szért gondolkozom én ennyit! Annyira szeretném, ha összejönne, ha kurva nagy szerencsém lenne, és egy hős-szerelmes fiúba botlottam volna bele. Vele el tudnám képzelni, h összejöjjek, komolyan. Az előző kettővel nem. Egyáltalán nem. De vele... Amúgy az az egészben a vicc, h eddig foggal-körömmel tiltakoztam a szőke pasik ellen, merthogy az nekem közhelyes (elnézést kérek mindenkitől, akinek az a típus a tuti befutó). És most tessék, a fuhhebbebeleestem határán táncolok egy szőke sráccal. LOOOL. Logika vs. Shadow.
Bár...végülis, én is elszórakozgathatnék egy kicsit, kár hogy nincs tapasztalatom benne xdd. Csak ennyi a bökkenő. Játssz érzelmek nélkül. Csak sajnos szeretni így nem lehet. Gyáva vagyok tán, h nem mászok elő a váramból? H nem vállalom? Lehet. De nem akarok egy elszédített kislánynak tűnni, nem akarok hülyét csinálni magamból. Pedig azt fogok, érzem. Tudatalatt úgyis el fogom szúrni.

My head is like a prison cell

Annyira vizipipázni akarok, és közben kólás hubertust inni. Nagyon jól éreztem magam az előző héten. H. és a barátja lejött hozzánk egy hétre, végig a Les-hegyen gengeltünk, feeling volt a javából. Remélem jövőre is jönnek:3

Vissza az előző témához. Még mindig káosz van a fejemben. Még mindig képtelen vagyok bízni. Ezzel a sráccal meg mi legyen...jó kérdés. Lehet, hogy egyszerűen csak lyukra megy, ahogy az eddigiek is. Tudjátok olyan " nyár van, úgy sem találkozunk többet, megdugom azt kész" módon. Az a bajom, h nem kizárt, és nem akarom becsapni magam. Fájni fog ha rájövök erre. Fájni fog ha igazam lesz, talán annyira h nem leszek hajlandó felfogni ha mégis együtt lennénk. Hajtanám tovább magam, amíg nem koppannék egy jó nagyot. Úgyis túl szép lenne a ahhoz h igaz legyen. Találnék egy helyes-rendes srácot már elsőre? Jó, másodjára, de akkoris. Statisztikailag lehetetlen. Főleg nálam, egyszerűen ellenkezne az eddigi "szerencsémmel". Jajj édesjóanyukám! Mi a kurvaisten legyen?! Mi?? ><