amit mindenki meg akar szerezni

Hatalom, tekintély. A legtöbben erre vágynak, vagy legalábbis az illóziójára. Nem sokan bírják a hatalommal járó veszett nagy felelősséget((szerintem én sem, bár nem volt alkalmam megtapasztalni)). A mai világban --amennyit én láttam eddig belőle-- általában félelemkeltéssel, vagy a már meglévő hatalom fitogtatásával próbálnak hozzájutni, ezek elég kézenfekvő módszerek, ha megvannak hozzá az eszközeink. De persze ki is lehet érdemelni, ez a ""macerásabb"". Biztosan van ennek több módja is, de eddig csak ezt a kettőt ismerem, vagyis csak ez a kettő jutott az eszembe. A gonoszsággal, sötétséggel könnyű félelmetkelteni, ha minden porcikádból árad, akkor az igenis ijesztő tud lenni. Ugyanígy a sok intelligencia, ""ha valaki tud, és ezt tudja is magáról, az veszélyes"". Milyen igaz, tetejébe, ha szadista hajlamai és sötét gondolkodásmódja van. Na annak lesz tekintélye. De miért vágyik mindenki erre? Valószínűleg azért, mert irányítani akarják az életüket. Nem tudom lehet-e, azt tudom, h a tetteket lehet, ezek pedig valamilyen szinten befolyásolják a történéseket.
Amúgy nem fura, h hirtelen mindenki vagy rohadtúl irányítani akarja az életét, vagy megy a YOLO SWAG faszomtudjami, és sodródik az árral, tökéletesen szarva mindenre magakörül? Legalábbis körülöttem most ez a jellemző. Nem tudom én hova tartozom, hol ide, hol oda, bár a SWAGYOLO-t kihagynám, nem bírom,de persze biztos nagyon menő...nekem nem jön be. Néha annyira szívesen lennék kegyetlen.
Na ennyit mára, viszont olvasásra!:)