Ruhatár frissítés

Az egész napom egy fincsi sport nappal kezdődött, ami maga volt a megtestesült unalom, inkább nem részletezném. Miután hazakecmeregtem, konstatáltam, h nincs mit fölvennem a bankettre. Gondolkoztam egy kicsit, majd arra jutottam, h már úgyis ideje lenne frissíteni a ruhatárat, menjünk vásárolni! Megbeszéltem egyik barátnőmmel, h akkor együtt elmegyünk. Végül a Reservedben kötöttünk ki, itt vettem egy fehér nacit, egy fekete ujjatlant (1)és egy fotonyomott fekete-fehér rövidujjút(2). Mikor itt végeztünk, átsétáltunk a Camaieube, ott fölpróbáltam egy egész szép ruhát a ballagásra, de sajnos nem volt kisebb méretben, meg amúgy sem egy darabot szeretnék cs felpróbálni. Kifelé menet megláttam egy koponyás karkötőt^^( egy csomagban 2 volt), ezek utánam sikítottak, h vegyem meg őket, tehát most itt lógnak a csuklómon:) (3)

 (1)

(2)

(3)

Amúgy elég rossz kedvem van, de ezt szeretném bővebben megfogalmazni. Depi, elegem van. És még beszélnem is kéne Y.-nal:( cs az a problem, h nem tudom hogyan fogalmazzam meg, kisregényt nem akarok neki írni, vagy inkább azt kéne?