bele a webes éterbe

Vicces h vannak olyan emberek, akik nem mernek a szemedbe nézni se, de azért a neten nagy a pofája. Nem meri megmondani a véleményét, nem mer válaszokat adni. Tudtam h ez lesz, tudtam, h nem lesz annyi porca, gerince pláne nem, h felvállalja. Na mindegy, nem lepett meg, pont. Ugorjunk. Holnap 90 perc tömény rettegés várható, két hét múlva osztálykirándulás és igazából nekem mostmár a suli olyan hol benn vagyok, hol nem. Jeeej. Aztán vizsga, talán meglesz. Nyáron Németország, Svájc, meló...mozgalmas lesz. Meg talán fesztiválok:3 Iron Maiden koncert. Jó leeeesz. Ma H.-val és D.-vel voltam Művészben(kávézó), nagyon jól elbeszélgettünk, bár még mindig cigarettaszagom van(kisbarmaim rám fújták a füstöt♥) és tiszta pitypang-szösz a hajam. Azt hiszem gyakrabban kéne így összejönnünk. Vicces h mennyire egyezik a véleményünk egyes személyeket illetően. T.-t mindenki cukinak és jófejnek tartja:3. Hmm,de a többit...talán még két embert bírnak abból a társaságból. Durva lesz a Mazsola-avatás, hehehh, és nem csak nekem köszönhetően, tőlem csak pár ötlet fog származni. Muhahahhahh. Wiederlesen!