Bizalom nélkül nem megy

Ma is kinn voltam Mogyoródon^^ (5:45kor keltem:@) de mindenképp megérte. Nagyon hiányzott már Baggio, én is neki, mint utóbb kiderült. Ma én csináltam mindent, mert innentől már egyedül is kimehetek.( senkit ne zavarjon, h 4 éve zánkán mindent egyedűl csinálok... ) Amikor bementem hozzá a boxba feltűnően nyugott volt....furaa....na mind. Kivittem, kikötöttem, majd gyors megpucoltam, felnyergeltem és felkantároztam. Mielőtt levittem volna a kisebbik, homokos pályára le csekkoltam h minden okés-e.( szemét a pályán, meglazult villanypásztor...stb) Az volt, tehát indulhattam. Elöszőr a szokásos földmunkát csináltam meg, cs utána ültem fel rá. Legnagyobb meglepetésemre sikerült úgy felszállnom, h egyhelyben állt. Újabb meglepő fordulat. Bemelegítettem, majd gyakoroltam vele a hátramenetelt és a lassú-ügetést(már szóra is megy). Vágtáztunk is....néha kicsit megugrott, mert a munkások közben dolgztak, de egy idő után már tudomást sem vett róluk. Viszont rám folyamatosan figyelt. Amikor végeztünk lenyergeltem a karámban Gabó még lejáratta szőrén megülve. Miután ezt befejezte levette róla a kantárt is, én pedig felültem rá kantár-meg-minden-nékül(tehát nincs a lovon semmi), levettem a csizmámat is...."indiánkodtam"....elücsörögtem rajta egy félórát biztos. Teljesen megbízom benne, ő is bennem. Bárcsak láthatta volna Y., h nincs mitől félnie a hátán! A kedvéért a nemsoká' piaffhoz közelítő lassú-ügetést is megtanítottam neki...de ő nem bízik benne(meg úgy szinte senkiben), így viszont semmi sem működik. Háát...az ő dolga...én feltétel nélkül bízom benne(mármint Baggioban), imádom:)) Na befejeztem. Ígérem mérsélem a lovas-posztokat, vagy ha azokat nem is, a terjedelmüket:D