csak úgy

Olyan blogolhatnékom volt, meg találtam két képet, és ezeket mindenképpen meg akarom osztani Veletek:3. Nem, nem magamról. Azt már meg tette helyettem Y. drága. És ha még nem köszöntem volna meg neki, akkor megteszem: Köszi, gerinces volt, bazdmeg! :). 

Also dann, írhatnékom volt, de nem tudom miről írjak. Azért talán tudok kanyarítani egy rendes posztot...vagy nem. 

Nem rég kijött Lana Del Rey új száma: West Coast. Ha 300x nem hallgattam meg, akkor egyszer sem. Egyszerűen imádom a hangját, a stílusát, talán a Lizzy Grant-es évein kívűl minden számát szívesen hallgatom.  Hamár stílusokról van szó, akkor milyen jogon ítélünk el bárkit is? Vegyük mondjuk a tetováltakat, vagy a punkokat, vagy bárki mást, akiket a társadalom fenntartással fogad, mert testmódosítással fejezik ki önmagukat (jó, ebben az esetben a punkok..namind), őket azért ítéli el az emberek többsége, mert mások, mint az átlag. Máshogy néznek ki, máshogy gondolkoznak. De komolyan, attól még nem lesz senki rossz ember, h tetováltat esetleg piercinget hord. Ezzel fejezte ki magát, hátistenem. Ez olyan nagy probléma? Szerintem addig bárkit és bármit el lehet fogadni, amíg nem ártanak a környezetüknek és az élőlényeknek. Ez amúgy csak azért jutott eszembe, mert szerdán erről volt szó németen. Natürlich, auf Deutsch. És igen, tudom, h kicsit felületesen fogalmaztam, most még. Majd bepótolom. Ha megjegyzésetek, vagy észrevételetek, esetleg személyes tapasztalatotok van ebben a témában, akkor írjatok. Mailen, chaten, vendégkönyben.. tökmindegy. Várom az üziket/véleményeket!;D

 

itt vannak a képek:

jó, hát nem a leghelyesebb, de na. (:3)