Díj

A mai napon megkaptam az első díjamat.Hát...igazán nem tudok mást mondani mint,h köszi Lou,nagyon köszi^^

11 dolgott mondj magadról, válaszolj az összes kérdésre, jelölj te is 11 embert és végül tegyél föl nekik is 11 kérdést.

Tehát az első feladat: Mondj 11 dolgot magadról

  • 1.) Utálom összefogni a hajamat.(nem is áll jól)
  • 2.) Rajongok a véres sztorikért,filmekért,könyvekért
  • 3.) Depis vagyok
  • 4.) Néha az emberek gondolkodását sokkal nehezebben értem meg, mint az állatokét
  • 5.) Fényképező-memóriá van.(képek alapján jegyzek meg dolgokat, a szavakat pl szóképekként tanulom meg)
  • 6.) Éppen Birdytől a White Winter Hymnal-t hallgatom(ez az egyik kedvencem)
  • 7.) Szeretek kinn állni az esőben(esernyő..stb nélkül)
  • 8.) Imádom a viharokat
  • 9.) 10 éve lovagolok
  • 10.) 3 éve Zánkán lovász,lovasoktató és indéntől kezdve túravezetőként dolgozok
  • 11.) Ki nem állhatom ha kibeszélnek a hátam mögött. Ha kibeszélsz mondd nekem is!

Hát ez nehéz szülés volt...de meg van. Jöhet a kövi:

  • Mikor vagy/voltál tényleg a legboldogabb?

Fogós kérdés...régen az biztos. Talán...nem is tudom, sajnos nem jut eszembe ilyen pillanat.

  •  Könyv után film vagy film után könyv?

Öhm...nálam ez változó, de általában jobban szeretem elolvasni a könyvet és utána megnézni a filmet.

  • Kedvenc sport?

Röpi, lovaglás

  • Hány órát netezel naponta?

Azt hiszem olyan 4-5 órát biztos, de néha többet is:)

  • Melyik közösségi oldal a kedvenced?

Instagram^^ , Fb--bár ezt cs kapcsolat tartásra használom--

  • Egy napig tökéletesen tudsz egy választott nyelvet, melyik lenne az?

Természetesen az angol

  • Jobb vagy bal kezes vagy?

Jobb, am a bal kezesek rövidebb idejig élnek...

  • Kedvenc üdítő?

Sprite, Lipton Ice Tea

  • Leghallgatottabb számod?

Na? Ki nem találnádxd Lana Del Rey - Summertime Sadness

  • Melyik ország zászlaja tetszik a legjobban?

Hnm...talán az amerikai. Az az igazság h  ezen ég egyáltalán nem gondolkoztam

  • Kedvenc állat?

Ló, de az összes állatot szeretem(ha az emberek nem tartoznak bele,mert néhányan szerintam annak gondolják magukat)

Na hát ennyit rólam:) Sajni 11 embert nem fogok tudni bejelölni

Most pedig az én kérdéseim:

  1. Mikor érezted azt, hogy teljesen kicsúszott alólad a talaj?
  2. Ha baj van(lelki), kinek(kiknek) mondold el?
  3. Milyen számokat hallagtsz?
  4. Kivel szeretsz a legjobban beszélgetni?
  5. Mi a kedvenc napszakod? Miért?
  6. Kedvenc időtöltés?
  7. Választhatsz 2 szuper képességet ,melyikek lennének azok?
  8. Kedvenc virág?
  9. Sportolsz valamit?
  10. Hova szeretnél indenképpen eljutni életed során?
  11. Mióta blogolsz? Miért kezdtél el?

Akkor ennyi lenne....és még egyszer köszönöm Lou