don't give a fuck

Hát az úgy volt hogy.... Najó, nincs mentség. Két hete semmi életjelet nem adtam, pedig egy egész izgalmas storyba csöppentem. Igaz, hamar véget is ért.
Mint már a legutolsó bejegyzésemben is említettem, a "kapcsoltaban" állapot felé haladtam. HaladTAM. A srácot kitettem egy hét után. Csak kétszer találkoztunk és úgy rám mászott, h rosszul is lettem tőle. Fuhhj. Nem részletezem, legyen elég annyi h a körülményekhez képest diplomatikusan fogalmazva tettem ki. Ígyhát újra szinglinek hívhatom magam. :3 Jöjjenek csak a helyes pasik:D haha nem tudom milyen világban találkozok egy helyes, kedves csávóval, aki nem lefektetni akar. Igaza van Canadanak, az a kapcsolat ami az öledbe hull, tuti szarul végződik.
Képtelen vagyok elképzelni magamat egy kapcsolatban. Nem akarok szolgáltatott lenni. Félek. Nem tudom, nem megy, tartok attól hogy elszúrok valamit. Gyahhh. Kétbalkezes vagyok a szívügyekben. Bezzeg másokéban... rohadnék meg. Na mindegy, ennyit rólam.
Byeeee