fuck off.

Mi történne ha végre elárulná nekem valaki, h mit keresel még itt, Y.? És minek irogatsz? Hogy lehet valaki ennyire... áhh, nem írok semmit. Nem írok semmit. Végülis csak a 10 ezres látogatottságot növeli. De akkor is... takarodjon már innen a francba. Mit akarsz tudni? Mondd meg. Ennyi porc talán van benned valahol..Faszkivanmárvele.
Jó ennyit a hiszti részéről.
Ma vásárolni voltam. Vettem egy gyönyörű fekete, szegecses magassarkút:3 majd teszek ki képet. És megvettem volna az Assassin's Creed III. Liberation-t, de persze nem volt. Miért is lenne, hamár egyszer lehúztam a belem a Mammutig. Csak a KÖKIben van, vagy az Europarkban, na odáig nem megyek el, főleg h pár héten belül hoznak utánpótlást. Vagy akár meg is kérhettem volna h egyet küldjenek már át ide. Ez persze itthon jutott az eszembe. Hol másholxd. Pedig annyira szerettem volna játszani rajta. Nyauuu. Igen, újabban nyávogok, méghozzá szószerint. Rámtört az alkothatnék is, van egy cuksi holdacskás lámpám, asszem IKEA-s, nos, ez sárga volt eredetileg, csakhogy a szobám nagyrésze lila, ciklámen, vörösbor-színű...usw. Szóval nem tetszett és lefestettem akrillal. Állati jól néz ki!:3 Még azt tervezem, h festek rá ezüsttel valami motívumot, vagy talán írok rá valamit. Na, ennyit mára. Byeee.