Ha elsőre nem sikerül, fuss neki még egyszer:)

Igen, néhány barátnőmmel konzultáltam az Y.-nal lefolyt beszélgetésről.....kedves barátnőm, XY. azt tanácsolta h írjam le végre normálisan, mert az hülyeség amit eddig firkáltam neki.(aki nem érti ezt a bejegyzést, az olvassa el az előzőt) Meg tettem. Nem fogom bemásolni, mert az egy dolog h leírom ami a szívemet nyomja...de azért jobb nem mindent kitálalni a nagyvilágnak. -Akit érdekel az dobjon meg egy mail-el.- Szóval, a válasz kellemes csalódást okozott. Arra számítottam h már a töke tele van az én lelkizésemből...stb. Ehhelyett azt írta, h egy nagyon jó barátja vagyok, mert meghallgatom és elfogadom. :') ari. Örülök, h végűl jól sült el a dolog. És köszii XY.! A kedvem ettől jobb lett....de kitudja meddig...Egy idézettel búcsúznék(amúgy nem igazán bírom az idézeteket, de ez egész jó): "Élvezd amíg van mit, mintha ez a perc lenne az utolsó. Nem attól haladsz előre ha össze vissza futkosol."