hello friday

Hello everybody, jelentem élek még és péntek van. Lassan itt a tavaszi szünet és a vizsga is, beszélek ugyan németül (naneee), de állatira fosok a vizsgától, érdekesmód' az írásbeli részétől.  Na de ennyit a suliról ezen a gondolatsíkon.

Szeretem az osztályomat, végülis egész jó, néhány kivétellel. 

Hiányzik a röpi, most nagyon. Szeretem ezt a sportot, és fájó azt érezni h felejtek, rosszabbodik a kondim. Bár ezt lehet h másnak is köszönhetem, ezt nem részletezném. Legyen elég annyi, h szeretem a dohányszagot. Nem, nem vagyok dohányos, csak néha ha nagyon rossz a kedvem, vagy felidegesítenek. Amúgy megjegyezném, h kell nekem a fenti képen látható póló:33 , tehát ha valaki lát ilyet, az gondoljon rám.

A képeknek jelentése van, ezért imádom a Tumblr-t, de az ottani címemet nem tenném közzé, ha valakit érdekel, akkor írjon privátban, vagy nem tudom.  Mániám a fotózás, mégha nem is csinálom jó, a pofázmányom pedig csak fekete-fehérben örökíthető meg vállalhatóan. 

ez itt speciál saját. Ritka az ilyen, jól nézzétek meg. 

Ennyi elég volt belőlem, azt hiszem nem volt egy túl tartalmas poszt, majd pótolom az értelmi részt. Egyszer. 

Wiederlesen.