Hello World!(again)

Sziasztook:)

Szóval itten vagyok, ugyan nem a legjobb ideg-állapotban, de nem ez a lényeg. Ezennel hivatalosan is bejelentem, h nem zárok be végleg, újra nyitok. Dizit is váltottam, erről majd kérlek írjatok véleményt :) .Sok minden történt ebben az egy hétben, erdei iskolában voltunk az osztállyal(meg egy másik sulival). Elég jól indult, csodás volt Erdély, majd teszek föl képeket is, de azért voltak érdekes dolgok is...khöm...volt egy nyomorék srác a másik suliból, kb 1x szóltunk hozzá és ránk ragadt, mint egy matrica:@. Később kiderűlt, h azért mert, az ő szavaival élve: teljesen belém esett -.-". Ez nem volt elég, szerencsétlen csúnya (erről nem tehet, tudom, de döntő tényező) még idegesítő (erről viszont igen, elég elnéző és béke tűrő vagyok az ilyenekkel, de ez halálba idegesít/ett) is. Már az első nap rám tapadt, de azt hittem h cs viccel amikor azt mondja bejövök neki. Tévedtem. Attól a naptó kezdve le se szállt rólam, de ezt cs baráti érdeklődésnek vettem. A többiek tettek éerdekes megjegyzéseket is, de ennek se tulajdonítottam több jelentőséget. Végül,  Szerdán a sóbányában, mindenki előtt bevallotta. Hát azt hittem ott fogok meghalnixd. Leírom amit felfogtam belőle(10 percen keresztül dumált és abból cs az első 5 percet fogtam fel) : tisztel amiért még ezek után is hajlandó voltam elviselni (nem kevés erőfeszítés kellett ehez...), meg h tudja h nem viszonzom, de leakarja mondani, h örül annak h egy ilyen csinos (se), okos lány barátságát tudhatja a magáénak és mindenki szerencsés akit a barátomnak nevezek...stb. Innen már nem emlékszem semmire,mert lesokkoltam.És ezek után se volt képes leakadni rólam. Nagyon idegesítő, de nem volt szívem elküldeni, pedig azt kellett voltna. Mindenki engem győzködött, h nemár...jöjjek vele össze...de már bocsánat, hazudni azért nem fogok! És, amúgy is...elméletben más tetszik...de ezzel az a helyzet, h kiábrándultam belőle...elvileg...Egy utolsó szemét állat vagyok. Tényleg. Végül az egyik srác + az egyik barátnőm beolvasott neki, ez hála az égnek hatott, s leszakadt rólam. Már nagyon untam...de azért sajnálom is....nemnemnem....rohadtúl idegesít a gyerek.


Am ezen kívül egész tűrhető kedvem van...
ITT A NYÁÁR!:))