Hope and pain

A remény egy nagyszerű dolog. Számomra már az is reményt ad, ha vkit érdekel mi van velem, megkeres. Egyszerűen jól esik. Bár a szívügyeimre most leginkább a reménytelenség a jellemző...már 1éve tetszik nekem egy srác,aki az első fél évben mutatott egy kis érdeklődést. Próbáltam vele kommunikálni meg ilyenek, de semmi eredménye nem volt, most sincs, sőt mostanában inkább ellenségesek vagyunk egymással. Nem tudom mi lesz ebből...emiatt elég szomorú lettem, ez is a depresszióm egyik okozója. Nem vagyok talán elég érdekes? Nem nézek ki elég jól? Vagy vmi más? Nem tudom,de azt igen, h a bánatomat egy erőltetett mosollyal tökéletesen el tudom rejteni...bár nem mindenki elől, aki elég jól ismer az észre veszi ha vmi nem oké velem.

A fájdalomról meg cs annyit, h ugye nekem állandó fogszabályzóm van. Tegnap voltam aktiváláson, új ívet kaptam. Veszetűl fáj. Hogy értsétek: fájdalat okoz egy banán elharapása is. De kb hétfőre elmúlik.Remélem.