lying on the floor

Még mindig beteg vagyok, de elméletileg hnp már újra az iskolapadot fogom koptatni.
Hogy mi van a sráccal? Hát...az van h nem beszéltünk egy napja, és még mindig nem tudjuk hogyan tovább. Ő váltig állítja h szerinte én beleszerettem, csak nem mondom el... hmmm, mégis honnan veszed te ezt, drága? Jó, a barátnőim, meg akikkel beszélek erről, azok tudják h többet érzek, mint egy kedvelés, de magamnak se merek többet bevallani, így végülis nem igaz, h nem voltam őszinte.. Erre persze kontrának megkaptam a tipikus "többet érzek mint egy barátság" dumát, szóval azt hiszem kivittek vagyunk. Nem tudom jó volt-e ezt mondani neki, de nem akarok pofára esni, ennyi az egész. De úgyis az lesz, nem tudom minek erőlködöm:"D. Ja igen, és elkövegtem azt a hibát, h megosztottam ezt az egészet 13 emberrel, nos ennek az lett az eredménye, h egyik része azt mondja h hagyam a pics@ba a gázolás és a fogadás miatt, a másik része meg, h várjam meg mi lesz, a harmadik nak meg az a véleménye, h megtudnám oldani a távkapcsolatot, hátha jó lesz, próbáljam ki. Tanulság: ilyet többet nem csinálunk. Ez akkor tud ám nagy szívás lenni, amikor magad se tudod mi tévő légy. És Ti? Ti melyik csoport véleményét osztjátok? Esetleg tök mást képvislnétek? Kérek szépen MINDENKIT, aki erre jár és olvassa ezt a posztot, h írjon már nekem pár sort, olyan jó lenne látni h az ördögszekéren kívül is jár erre vki.. most tényleg szükségem lenne a véleményetekre. Ha már tudja 13 ember h mi a szitu, akkor már nem mindegy?:DD Akkor játszunk nagyban!

Várom az üziket:) Wiederlesen! (Ohh milyen kínos lesz ha egy darabot se fogok kapni...és tuti ez leszxdd) #Shadowszerelmiproblémái