I'm a crazy, stupid, unthinking girl

                                                                

Így visszanézve, mostanában nem volt blogosabb bejegyzésem. Ezer bocsánat....az az igazság h nagyon nincs miről írni...de talán van olyan dolog amit azért megemlíthetnék. Megint egy lelkizős poszt következik, aki ezt nem bírja, azt kérem hagyja el a bejegyzést.Köszönöm.  Szóval, elmondtam Y.-nak amit gondolok, meg néhány problémát, s h ezt ellensúlyozzam, megmondtam neki h nagyon sokat jelent számomra a barátsága, kötődök hozzá. EZ VOLT ÉLETEM LEGNAGYOBB HÜLYESÉGE! Mivel ő balatonon van ezért neten beszéltük meg, újabb hülyeség, a válasza erre h nem érti mi a problémám, és h az egész arról szólt h mennyire kötődök hozzá(b@szki, cs a lényeget nem fogta fel....) és h miért nem ilyen(sosem várnék el ilyet senkitől), mert h ő ezt nem mutatja ki, és nem szokott változni. Jó, hát ezekután nagyon szarul voltam, de főleg ez a mondat ütött meg: "az egész arról szólt, hogy te mennyire kötődsz hozzám és h én miért nem vagyok ilyen"(Nem. Ez nem igaz, nem csak arról szólt. De ezt már nem írtam neki. Ott volt végem.) Ettől a mondattól kezdve folyamatosan vonultam vissza. Hülyeség volt leírnom. Mi a frászért írtam le?? Úgysem fog változni, nem is akar, senki miatt nem fog. Én és az idióta "világmegváltó" ötleteim(tessék #lou, itt egy másik). Most egy sült baromnak érzem magam, és kiszolgáltatottnak, tudom h nem fog ezzel visszaélni, megbízom benne, de úgy gondolom, h jobb lett volna ha ezt nem tudja, bár bizonygatta h nem is vagyok az...stb, de nincs igaza. Még írtam vmit neki, de erre már nem válaszolt, sztem lement, v nemistudom....el sem köszönt....kedves....mind1 ez van, remélem nem fog ezekután más szemmel nézni rám.