Nirvana? Legalábbis valami olyasmi

Tegnap este, vagy lehet inkább ma délelőtt megváltozott bennem valami. Az emberek általában egy lelkiválság, vagy egy hatalmas koppanás után találnak magukra, vagy épp változnak meg. Azt hiszem én most túl vagyok a nehezén. Persze, nyilván haragszom rá, ilyen barátot még az ellenségem se kívánnék, illetve egyáltalán ezt a megaláztatást, lelkifájdalmat. Bár lehet jó barát...nekem nemigazán volt az, de nem hinném h valaha is sokat vártam volna tőle, épp ellenkezőleg. Szar volt, talán mostmár vége. Lezártam. Azt hiszem. Örülnék ha megemberelné magát és tisztán közölné mit akar még tőlem,<>de tudom h erre nem képes akkor talán, talán...nem, nem dőlök be mégegyszer a hazugságainak. Jóban-rosszban jó barátok, lol, jó vicc. Mindegy, ez van. Megszoktam már.
Amúgy meg, megyek Svájcba 2 hétre nyáron H.-val^^. Mindent fizetnek, repülőjegy, kaja, szállás...atomkúúlxd igaz, valószínűleg egy árva szót sem fogunk érteni a svájci németből, de majd "Auf Hochdeutsch, bitte.", oszt' rendben van. Ma is kinn voltam Baggionál, kicsi szívem hiszis volt, majd pedig az esernyővel ijesztgettük, miközben rajta ültem, nagyszerű volt. Ugrált össze-vissza, én meg kurv@@nyáztam. Úgy kell azt. Feltöltött lelkileg az, hogy végre kinn lehettem nála, dolgozhattam vele és segíthettem megint egy kicsit rajta. Látom a hálát a szemében. Na mindegy, nem akarok senkit ezzel untatni, mert ezt csak a lovasok érthetik, meg persze azok akik állatokkal dolgoznak. Várom, h végre kiköltözhessek Svájcba. Vissza se jövök. Ott akarok lakni, azon a helyen az én gondokodásom az átlagba megvan, és alapdolognak tartják. Képeket majd teszek fel:3
Byee-byeee