nothing new

Bocsánat, h ennyi idejig nem jeletkeztem. Balatonon voltam, dolgoztam...stb. A hét 2 fénypontja a terepvezetés - a lovam nem akart hátul megmaradni(versenyló volt), tehát megbeszéltem a barátnőmmel h akk én megyek elől, ott érdekes mód' már semmi baja nem volt, bár az elején tartottam attól h én vezessek....szoktam a pályán elől menni, meg egyedűl is.....de az más ha kinn vagyok terepen, na mind...a végére felbátorodtam és volt ügetés meg vágta is:) - a másik pedig az h láttam lenn a parton L.-t (egy helyen nyaralunk, és már 2 éve tetszik), mondjuk nem nevezhetem fénypontnak, mert cs szarul éreztem magam miatta, az olyan lányokat mint én észre sem veszi. Ez van. Majd túl teszem magam rajta....erről jut eszembe! A nyomi srác viszont még mindig nem tette túl magát rajtam....szegény. Majd egyszer csak rájöl h semmi nem lesz köztünk. SEMMI. SEMMI! Jó, na, abba hagytam...ja igen, ezt elfelejtettem: ami a héten különösen elkeserített, feldühített, stb, az az volt h ugye Y.-nak júliusban volt a névnapja, készítettem neki egy rajzot és fontam neki egy karkötőnek is használható vmit. Megbeszéltük, h beugrik érte Zánkára olyan 5körül....hívom  5 után 10 perccel, h hol van (közben lemondtam egy terepet, mert, h jön és akk ne kelljen már rám várnia) erre közli h Nyíregyen. -.- de nem hívott volna fel, h bocs akk mégse.....ok, néhányszor bocsánatot kért és azt mondta, h a héten beugrik érte. A f@szt! Még csak nem is írt. Tegnap tettem egy megjegyzést erre, a válasz: Bocsi hajóztunk. Innen már cs magamban tettem a kis megyjegyzéseimet, mert nem akarok balhézni meg semmi. Szal igen, egy hétig hajóztak. és nem volt ideje 2db smsre sem válaszolni. Megkérdezem akk mikor találkozzunk: szeptemberben. kösz. esetleg korábban nem lenne jó? erre nem válaszolt.   Ha szeretett volna velem találkozni, akkor azt biztosan el tudta volna intézni. Ebből látszik mennyire érdeklem. És én meg bazd meg próbálkozok, jajj, beszéljunk már, jajj, ajándék....és erre semmi...ennek így mi a franc az értelme?! Magyarázza már meg nekem vki. Nemtudom miért csinálom ezt, mazochisa vagyok?xd talám azért csinálom, mert látom benne azt h egy kitűnő barát, de...na mind, nem boncolgatom tovább az elméletemet, mert Y. is olvassa...