rest in peace.

Ma nem voltam suliban. Temetésen voltam, és a ravatalozó előtt és a pap beszéde közben elmerengtem néhány dolgon. Az ajtóhoz közel álltam, mellettem egy nő állandóan keresztet vetett, én nem igazán vagyok vallásos, és egy idő után már idegesítő volt. A gyászolókat figyelve sok könnyező, vagy épp a zokogást elfojtani igyekvő embert láttam - mily' meglepő jelenség ez egy temetésen... Még anyám is megkönnyezte a beszédet, én azonban egy rohat cseppet sem tudtam kicsikarni magamból. Pedig illett volna. De semmi, egy árva darabot se sikerült. Nem éreztem semmit, szerintem a halál egy tök okés dolog. Nem félek tőle, csak a hizzádtartozóidnak fáj. Neked csak jobb.
Talán még jól is éreztem magam. Találkoztam egy olyan barátnőmmel, akive 11 éve nem láttuk egymást. Hiányzott már. Jó volt végre ennyi idő után beszélgetni vele. Mára ennyit. Kivagyok. Nagyon. Jó éjt