Shadow gondolkodik

Ugye a blogos témában ígértem egy újabb elemzést. Nos, itten van: Az, h valaki miért kezd el blogolni, az az ő dolga, de azzal mindenkinek számolnia kell, h ez egy publikus dolog, szószerint bárki megnézheti, olvasgathatja. Nem értem azokat akik azért zárnak be, mert megtalálták. Jó, lehet h gázos szitu, de ha tudod h bárki megtalálhat és elolvashat, akkor kérdem én, minek ír ki olyat, amit nem biztos h szereté h mindenki tudjon? Vagy akkor vállald föl, tudomisén. A blog nem egy titkos napló. Bár valahol megértem a Megtaláltak helyzetét, tényleg nem lehet kellemes úgy ìrni, h tudod, olyanok is olvasnak, akik ismernek személyesen. Ezt alá is írnám. Folytatva ezt a témát, a Megtaláltaknak eddig négy típusát véltem felismerni: 1) aki bezár, majd jóval később, teljesen új névvel és címmel újrakezdi. 2) az, aki mint űzött vad, rohangál egyik oldalról a másikra, -- persze mindezt azzal a a felettébb "jó" gondlokodással, h kiteszi a megtalált lapra az új oldal címét. Logic. -- meg célozgat, van akinek nem kéne itt lennie, nem kéne ezt olvasnia...usw. 3) azok, akiket --köztük én is-- nem érdekel a dolog, maximum kevesebb személyes dolgot írnak le. 4) ez talán a másodiknak egy alvafa is lehetne, az a tipus, aki rohadtul fél, h megint megtalálják, ezért ezért igyekszik magáról és a mindennapjairól totál személytelen leírást és beszámolót írni. Szinte semmitmondó témák, nehogy felismerjék. Jó, vannak nagyon szép, és tartalmas oldalak, nem akarok senkit és semmit lehúzni, néha túl arrogánsan fogalmazok és amúgy is ki vagyok én h bárkiről és bármiről véleményt mondjak?!
Egyelőre ennyit a blogokról, majd még jönnifogok ezzel a témával azt hiszem. Byeee