So Sad

Ritka rossz napom volt. Újból dagonyázom a depresszióban, lekéstem a futó versenyt(9percelxd), nem tudom mi van a barátnőmmel...vmi biztos, h nem stimt.(Igen vmi nem oké, bármit is mondasz). Továbbá rájöttem, h fölöslegesen blogolok, tényleg, nincs stílusom, nem egyedi az oldal,amatőr....és nem megy nekem. Azt hiszem, semmi értelme folytatnom az egészet. Semmi érdekest nem tudok írni, azt hittem jobb lesz,h majd leírom ide azt ami bánt, amit gondolok,érzek...stb. De végig gondoltam ezt a dolgot, s arra jutottam,h ha mindent leírnék akkor az egész oldal cs arról szólna,h nyivákolok. Hol ezért, hol azért. Erre senkinek nincs szüksége. Nem történik velem semmi érdekes, ha mégis akkor pedig nem tudom leírni, mert nem tudok jól írni.( kivéve amikor jo napom van, ami ritka) Nem túl gyakran csinálok olyan dolgokat amik számotokra érdekesek lehetnek, nem vagyok vmi társasági ember, sőt, egyre zárkózottabb vagyok.Olyan szinten, h a legjobb barátnőm mellett tegnap képes voltam cs úgy ülni 15percen keresztül, s nem szólni egy szót sem.Címeres ökör. Mást nem tudok mondani...illetve tudnék, de azok nem lennének vmi szép szavak. Néha olyan szívesen elfeküdnék a padlón, cs feküdnék, tudomást sem véve a világról, meg azokról akik körülöttem vannak. De sajnos nem tehetem meg, nem tudom, képtelen vagyok cs hagyni h a dolgok eldübörögjenek mellettem. Vagy lehet egyszerűbb lenne mondjuk fejbe lőni magam és nézni a többiek reakcióját(szellem ként,igen, sztem jó lenne szellemnek lenni). Szóval ezzel a feletébb "érdekes" irománnyla búcsúznék. Szünetre teszem az oldalt, vagyis nemtudom....de lehet h fogok még írni, a novellámat szerintem azért még részletekben letolom. Úgyhogy a Cseréimtől azt kérném, h ne vegyenek le a listájukról. De személyes bejegyzéseket nemigen fogok már bepötyögni. Mindekinek köszönöm aki eddig látogatott, Cseréimnek(őket továbbra is látogatni fogom) és Lou-nak, akitől megkaptam az első díjamat.Meg persze Mesternek is^^. Bár még lehet, h a héten írok. Félre értés ne essék, nagyon jó volt itt irogatni, tudván azt,h van aki elolvassa.