stick, lights go down

Jól indul ez a hét is, lebetegedtem. Úgyérzem magam, mint akit kétszer mostak és négyszer centrifugáztak. Ez persze valószínűleg annak is köszönhető, h a lelkivilágom mostanság  egyre jobban hasonlít egy katasztrófasúlytotta-övezetre. Mint párnapja mondtamvolt, a Balatonakaliban történt gázolás eléggé szíven ütött, különösképp azért, mert a gázoló az a pultos fiú volt, akivel olyan "érdekesen" alakultak//alakulnak a dolgok. Az elmúlt időben voltak olyan megszólalásai amik nekem már sokak(sokkok) voltak, de ez... na ez beütött. Tudtam h nem egy felelősségteljes ember, dehogy ennyire.. Az üzenet váltásainkból arra lehet következtetni, h csak meg akar dönteni, és persze erre is következtettem, de személyesen meg semmi ilyet nem csinált, sőt. 

Már két hete nem beszéltünk. Azt hallottam h beszélni szeretne velem, de mikor... én nem fogok írni neki, az 100. Annyira nem tudom mit is gondoljak, egyáltalán mit akar? Nem fogom leírni miért nem tudom, mert azok túl személyes dolgok, így valószínűleg nem érthető, h miért nem hiszem azt h CSAK fektetni akar. Feltehetőleg ez készített ki ennyire. Utálom ezt. Gyűlölöm. Annyira dühös vagyok magamra, h akár egy napra is képes voltam elhinni azt, h másképp gondol rám, nem úgy mint egy újabb begyűjthető trófeára. Ki nem állhatom, h ennyit kivesz belőlem ez az egész. Alapjáraton nem lenne ő rossz ember. Pasiból van, 21 éves, unatkozik.. Adott a lehetőség, itt egy hiszékeny, hülye, befolyásolható, szingli kamaszlány, Balaton, Nyárvége, stb.. minden adott egy kis szórakozáshoz. Csakhogy: vége a nyárnak, a kamaszlány elment és bizalmatlan mint a kurvaisten. Mi értelme feljönni utána Budára, kérdem én, a kamaszlány. Azt hiszem jobb lesz, ha leteszek arról a hiú ábránról h ebből lesz egyáltalán bármi is. Nem éri meg. Még ha össze is jönne, távkapcsolat lenne a  javából, én bírnám, ő egyáltalán nem, nem az  a hűséges típus. 

Linkin Park: Roads Untraveled(2012), Living Things

Weep not for roads untraveled
Weep not for paths left alone
'Cause beyond every bend
Is a long blinding end
It's the worst kind of pain
I've known


Give up your heart left broken
And let that mistake pass on
'Cause the love that you lost
Wasn't worth what it cost
And in time you'll be glad it's gone


Woah-oo-oh-oh
Woah-oo-ohh
Woah-oo-oh-oh
Woah-oo-ohh

Weep not for roads untraveled
Weep not for sights unseen
May your love never end
And if you need a friend
There's a seat here alongside me


Woah-oo-oh-oh
Woah-oo-ohh
Woah-oo-oh-oh
Woah-oo-ohh

 

A hamis reménynél nincs rosszabb. Inkább tudnám h nem akar tőlem semmit, mint h ne tudjam, h mi is van pontosan.