strange feeling

Az éjszaka közepén egy fehér villanásra, és hirtelen szúró fájdalomra ébredtem. Mintha szíven szúrtak volna. Fura volt, nagyon fura érzés volt. Aztán összeálmodtam mindenféle hülyeséget. A mai napom amúgy halál unalmas volt, lementem tesómnak ajándékot venni, aztán nagyimékhoz mentünk át. Ott az izgalmak tovább fokozódtak.
Amúgy boldogan jelentem be: az oldal elérte a 17 ezres látogatottsági számot, és ezúton szeretném ezt megköszönni Nektek. Jó érzés látni napról napra, h milyen sokatokat érdekelnek a mindennapjaim. Sokat jelent. Tényleg nagyon köszönöm. És ebben az egészben az a legnagyszerűbb, h még egy éves sincs a blog. Azt hiszem a jövő héten lesz egy éves.
Mára ennyit terveztem, de arra gondoltam, h esetleg lehetnének témáim. Esetleg ötlet? Bármi? Tudom, h kevesen vagytok nálam aktívak, de most kivételesen írhatnátok:) Laters