túl sok minden

Első bejelenteni való: május 12-én lettünk egy évesek, és a látogatók, vagy a véletlenül idetévedők száma a sokkal több, mint amit elképzeltem. Nagyon köszönöm mindenkinek, aki benéz rendszeresen, vagy épp szavakba is önti a véleményét. Sokat jelent, és remélem idővel egyre többen fogjátok ezt megtenni.
Ez a hetem rettentő mértékben sokat tartalmazott vallást. Temetés, esküvő...hát nem tudom, engem spec. irritál, amikor vki rád próbálja nyomni a keresztény vallás igéit. Illetve említettem már h a félvárost végig sikerült tipegnem a 10 centis szegecses magassarkúmban? Nem? Hát mostmár tudjátok. Nem volt egy leányálom, de végig csináltam, nem néztem ki nagyon hülyén, - feltehetőleg - talán látott vki a Moszkva környékén egy fekete-fehér hosszúruhás bőrdzsekis csajt. Jó, senki? Okés, addig jó.
Harmadszor, nagyon röstellem, h ennyire eltűntem mostanában. Nyakamon a vizsga, szószerint, rengeteg dolgom van, tanulnom kell és nem mellesleg hulla vagyok mindenfuckingnap. Most is majd' lefejelem a telefonképernyőt. Úgyhogy majd később jelentkezem. Jó éjt!:)