Üdvözlet a népnek

Sziasztok! Nagyon rég nem írtam már, ne haragudjatok, nem fértem oda a géphez, mert közben barátnőzetem(erre még visszatérek) és nem utolsó sorban:elballagtam. A ballagásról annyit, h nagyon meleg volt, de a ruhám nagyon tetszett^^( Lou, nem tudom elégszer megköszönni).Komolyan, csütörtökön 3an végigjátuk a Mammutot, az Alleet, végül az Alleeban lévő Springfieldben találuk meg a ruhát. Ezután Y.-nal felmentünk hozzánk, nálunk aludt, 12ig beszélgettünk az erkélyemen ücsörögve. Az utóbbi időben, főleg amióta bepötyögtem a Feel like a monster bejegyzésemet(olvassa??), sokkal közvetlenebb, kedvesebb, de sajna még mindig én keresem. Olyan 1után végül úgy döntöttünk, h alszunk, mert másnap nem fogunk tudni fölkelni. Igazunk lett, alig bírtunk kimászni az ágyból reggel 7kor...2 órával később már útban voltunk Mogyoród felé, lovazni mentünk, Baggio meglepően jól teljesített és még Y. is felült, bár azt hittem bevállalósabb...de nagyon ügyes volt, tényleg és elég sok dologra egy kis unszolás után rá lehetett venni. Nekem azt mondta élvezte a kint létet, szívesen jönne többször is, de erről nem vagyok teljesen meggyőződve. Nem tudom miért, de nagyon boldog vagyok és van egy fura érzésem, vagyis maga az fura, h így kötődök vkihez, ennyire számít nekem, olyan mintha a lekitársam lenne(legalább is számomra, nem tudom, h neki is az vagyok-e)...és ezzel az a baj, h nem jó ha ezt érzem, mert megbízom benne, de félek attól, h olyan lesz megint mint egy hónappal ezelőtt, mert akkor attól féletm,h elveszítem a legjobb barátnőmet. Mostmár nem(félek), és remélem így is marad, mind az érzéseim(nem akarok ezen az egészen többet depelni), mind a barátságom Y.-nal. Öhm...azt hiszem ennyi volt mára gyerekek. Ja, nem: van új telóm:)) Samsung Galaxy S Advance, fehér, újabb opi-rendsz.-el. És még vmi, a héten nem hiszem, h tudok bejegyzést írni.