újra itt

Jahh...megint itt vagyok. Nagyon nincs mit csinálnom itt Budapesten, sőt, az az igazság, h halálra unom magam. Vagy a telómon pötyögök vmit, v a laptopon lógok, blogokat böngészve. Többsége bloggeres és gportálos. Igen, azt hiszem ide akartam kilyukadni, a gp-s oldalamról lenne szó...nem fog menni. Főleg, h ehez tök hülye vagyok ezért továbbra se áll sehogy. Szóval végeztem vele. Nem tudnám rendesen felépíteni az oldalt, arról nem beszélve h - najo, most ne nézzetek UFO-nak(am az vagyok, de ez egy másik történet) - nem tudom használni a Ps-t. Emiatt ugye már ki is van lőve az egyedi kinézet. Pedig annyi ötletem lenne! Namind1 ez van és kész. Elvagyok én itt a webnodeon is....de azért még fontolgatom a költözést....azt hiszem.....vagy se......De az biztos h a gp-s oldalt egyelőre feladom.