vanisten, vanistenbazdmeg

Vagy legalábbis vmi, ami szeret engem odafenn.

ÁTMENTEM! Kurváradenagyon átmentem! Konfettizápor bitteschön:D 

Az osztályból heten buktak, én az igazat megvallva, többre számítottam... a legjobb K.-nak lett 93,vmennyi%-al ohmyfuckinggodsheisagenius 

 Az esélytelenek nyugalmával rohantam neki az írásbelinek, és ennek az eredménye kárát is látta. Mint az a hajléktalanok, akik vmi féle szórólapot osztogatnak és már maguk sem hisznek abban, h bárki elfogad tőlük egy darabot is. (Én általában kettőt is elveszek, ha nem nyomják a pofámba. És eddig csak egy ilyennel találkoztam.) A szóbelitől érdekesmód' egyáltalán nem féltem, egy kicsit ugyan izgultam előtte, de az egészségesnek mondható. Végtére is, ki nem izgulna előtte? Amúgy tök aranyosak voltak, és végig mosolyogtak is, szóval sejtettem, h itt nem lesz akkora baj. És H. is átment! Vigyázz stay positive-os póló:D 

Jesszus, nagyon örülök. Remélhetőleg mostantól értelmes posztok következnek, bár Ti nem igazán adtok jeleket, de remélem szívesen olvasgattok majd továbbra is itt.

ennyit mára, csók mindenkinek.

 

(ilyet se fogtok gyakran olvasni Shadowtól)