What a hell?! avagy mi a franc van velem??!

Tegnap Y.-nál voltam, eredetileg abból a célból h megbeszéljuk a Dolgokat....no hát ebből nem lett semmi cs óra hosszú csendek és ottalvás...és az ilyenektől mostanában szörnyen kiborulok(mármint az óra hosszú csöndektől). Mint ahogy tegnap éjjel(vagy ink ma hajnalban?) is. Nem szoktam sírni, most azt tettem, az ágya mellett, egy matracon fekve, de szerencsére nem vette észre, vagyis hangosan nem konstatálta...egész este P.-vel beszéltem(P.-vel telefonon keresztül kommunikáltunk, mert olaszban van és ha Y. a laptoppal foglalkozik akkor nekem nincs kivel beszélni, márpedig ezt muszáj volt megbeszélnem vele, mivel Y.-nal nem mertem.), amíg ő a laptopján pötyögött vmit. Sokat segít h vele megbeszélhetem az Y.-nal való problémákat, és h miért nem magával a probléma forrásával beszélem meg(?), teljesen egyszerű. Már küldtem neki egy üzenetet Skypon(a végére bemásolom), erre a válasz egy kemény "fuhh" volt és az h nem akarok-e másnap átjönni, meg h majd akk megbeszéljük,a másnapból végül szerda lett, a beszélgetésből pedig semmi. Majd lehet bemásolom az  irományomat a telómról, mivel az írással vezettem le az idegességemet és a sírhatnékot. De a sírást nem sikerült teljesen legyőzni, a sötétben, amikor már aludt,(vagyis azt hiszem h aludt) még próbáltam visszatartani, de rájöttem h hangosabb az ellene való szélmalom-harc, szóval ink hagytam h had csorogjon a könnyem. Álomba sírtam magam, de vmiért 4kor kipattant a szemem és onnantól már cs részletekben aludtam egy keveset. Végül olyan 10 fele letusoltunk, megreggeliztünk. Megint elő vette a laptopt, nem beszéltünk. Egy kb. félórával később megjegyeztem, h milyen fura már h netről töksokat beszélünk, személyesen meg ülünk egymás mellett mély kussban. Innentől egy kicsit többet beszéltünk, de lassan mennem kellett. Azt h búcsuzóul mit mondott, nem írom le, mert ha véletlen idetévetévedne, akkor magára ismerne. Most biztos azt kérdezitek, h miért is tévedne ide? Mert tudja h van blogom és néha napján olvassa is. Sőt. Azt hiszem a legtöbb bejegyzést elolvasta... A rohadt életbe, mi a frász van velem?! Hogyan tud így kikészíten a legjobb barátnőm? Egyáltalán miért? Totál zakkant volnék? Segítséééég! Még mielőtt teljes elmegy az eszem. Nem értem ezt az egészet, nem tudom mi van velem. Ha valakinek van vmi 5lete, akkor nyomatékosan megkérem h segítsen. Tényleg, nagy szükségem lenne rá.