Statisztika

Háát...elértem az 1600-as látogatási számot, mindenkinek nagyon köszönöm, h nap mint nap benéztek hozzám, remélem nem okoztam csalódást senkinek az elmúlt 3 hónapban. Ha hiszitek, ha nem, nagyon sokat jelent számomra az h van akit érdekel mi van velem, mit gondolok. Azért azt szögezzük le, h nem azért kezdtem el blogolni, mert nincsenek barátaim, v vmi hasonló. Egyszerűen szeretem kiírni a dolgokat magamból, persze ezt megtehetném egy naplóban, vagy egy zárt blogon.... de azért megakarom osztani eme gondolatokat a világgal(xd). Az meg egy külön plusz h mindezt arctalanul tehetem meg, nem arról van szó, h ezeket nem vállalnám fel személyesen....cs néha - szerintem mindenki volt már így ezzel - jobban tudom megfogalmazni írásban a mondani valómat, mint szóban. Bár vannak - számomra - furcsa dolgok....pl, h többen látogatnak az USA-ból, Oroszországból, Kuwaitból, mint Magyarországból.....de ettől függetlenül nagyon nagyon köszönöm mindenegyes látogatómnak!:)